All round versenyző a színes negatívok között, ár-érték arányban kimagasló teljesítménnyel. Szabadtéren és stúdióvilágításnál is hozza a legjobb formáját, nem is tehetné másképp, mert ugyan csak halkan merjük megjegyezni, de szinte azonos a Fuji Superia 400-al. Csak éppen az ára kedvezőbb. A színvisszaadása kitűnő, a vonalélességgel is elégedettek a felhasználók. Szemcsézettsége alapjáraton több mint elfogadható, de vannak akik esküsznek rá, hogy 800 ISO-ra exponálva pusholt hívással is bőven tolerálható marad. Bár a Fuji filmeket alapből zöldes-kékséggel vádolják a C200 a bőrszínt is hibátlanul adja vissza, tehát portrézáshoz is kitűnő választás. Kisfilm méret 36 expozíció ISO 200 Hívás C41
Ha filmre kéne fordítani az aggodalom nélkül való fotózás szabadságát, ami a könnyú fehasználhatósággal párosul, a Kodak Ultramax 400 lenne az egyedüli lehetőség. A pillanat művészeinek kedvence, hihetetlen rugalmas minden fénytartományban, az alulexponálást is jól tolerálja, de vakuvillanásnál is több árnyalatot rejt, mit amire józan ésszel számítanánk. Finom szemcseméret, tiszta, friss színek, és a bőrszín remek viszaadása jellemzi, Ideális választás a természetes hatású portrézáshoz, például utcai fotózáshoz. Szerintünk Winogrand ezt választaná. Nem ezt kerested? Nézz körül egyéb Kodak filmjeink között! Kisfilm méret 24 expozíció Hívás C41
A film amit talán szükségtelen bemutatni. Bár a sorozat ISO 400-as tagja valamivel népszerűbb, a 160-ast sem szabad lehagyni az osztályfényképről. Olcsó poén, de portrézáshoz kitűnő: a bőrszínt természetesen jeleníti meg, nem esik túlzásokba. Meleg tónusok jellemzik, majdnem annyira, mint hajdanán a Kodak 100 S-t, emlékszik még valaki? Mint a legtöbb Kodak filmnek, a Portra 160-nak is van egy kis barnás-vöröses stichje, ez a bőrszín visszaadásnál egyáltalán nem jön rosszul. Szemcsézettsége igen finom, bár az ISO 160 körüli tartomány soha nem az ijesztő szemcseméretéről volt híres. Nem ezt kerested? Nézz körül egyéb Kodak filmjeink között! Kisfilm méret 36 expozíció ISO 160 Hívás C 41
Igazi belépő fokozat, megfizethető árú film azoknak, akik most ismerkednek a filmes fotózással. Napfényre érzékenyített, de kevert fénynél is természetes hatást produkál. Árcímkéjéhez képest figyelemreméltó vonalélességet kínál, világos és szép bőrtónusaival pedig komoly rajongókat szerzett. Ha a Portra drágának tűnik a kísérletezéshez a Color Plus remek alternatíva. Ne legyenek illúzióink, nem professzionális film, de jó kezekben csodákra képes. A Color Plus megfizethető áron ígér vidám perceket. A legjobb formáját ragyogó napsütésben hozza, ahol jó eséllyel várnak ránk vidám és boldog pillanatok. A Főfotóban az egyik kedvencünk. Nem ezt kerested? Nézz körül egyéb Kodak filmjeink között! Kisfilm méret 24 expozíció ISO 200 Hívás C-41
Ez a film a rendkívül finom szemcsézettsége miatt közkedvelt, az egyik legjobb a színen lévő ISO 100-as negatívok között. Nagyon nagy színtelítettség és annál is élénkebb színvisszaadás jellemzi. Szinte diafilmes minőséget kínál, csak annak bonyolult, E6-os hívási eljárásától mentesen. A Kodak a Vision vagyis a mozgóképfilmeknél bevált tapasztalatait is beépítette, ez különösen a szkennelhetőségében mutatkozik meg. Élénk színei és részletgazdagsága miatt ugyanúgy alkalmas portré vagy termék fotózásra, de utazáshoz, csendéletek, tájképek készítéséhez is remek választás. Nem ezt kerested? Nézz körül egyéb Kodak filmjeink között! Kisfilm méret 36 expozíció Hívás: C 41
Az élesség és szemcseméret remek kombinációja, 200 ISO-nál és a Gold évtizedes tapasztalatával ez mondjuk nem is olyan extra teljesítmény. Az viszont, ahogyan ez a film a színtelítettséggel bánik, egészen egyedivé teszi. Nem véletlen, hogy emberek ezrei használják hosszú idő óta a tökéletes nyaralós felvételek készítéséhez. Remekül viselkedik napfényben és vaku villanásnál, és mint régivágású úriember, tudja a klasszikus 5-ös szabályt: 2 blende alulexponáltságot és 3 blende túlexponáltságot is rezzenéstelenül áthidal. Még nagyobb színtelítettséget várhatunk tőle mint a ColorPlustól, és melegebb tónusokat mint az UltraMaxtól. 24 kocka C41 Nem ezt kerested? Nézz körül egyéb Kodak filmjeink között! Kisfilm méret 24 expozíció Hívás C 41
A film amit talán szükségtelen bemutatni. A legnépszerűbb nyersanyag ma a piacon, a fotósok legtágabb köre tekint rá kedvenceként. Megbízható, szinte minden tulajdonsága szeretnivaló, nem nagyon találni rajta fogást. Hibátlan színvisszaadás jellemzi, és érzékenysége miatt szinte minden szituációban jól alkalmazható. A 400 ISO ellenére szemcsézettsége igen finom. A Kodak nagy visszatérésének egyik alapeleme, a versenytársaknak nehéz felnőni hozzá. Az ár egy tekercsre értendő! Nem ezt kerested? Nézz körül egyéb Kodak filmjeink között! Kisfilm méret 36 expozíció ISO 400 Hívás C 41
Ha minőséget keresünk megfizethető áron, itt meg is állhatunk. Remek alternatívája a valamivel drágább Kodak Ektarnak vagy Portrának is. Neve ellenére a Kodak inkább szélesebb közönséget céloz vele, ahogyan ezt ára is mutatja. A vonalélességét és szemcsézettségét látva nem csoda, ha eszünkbe jut róla a Gold 200 vagy az Ultramax 400. Hű színvisszaadásra képes reménytelen körülmények között is, de ami talán még ennél is fontosabb, a Kodak azt állítja róla, hogy meleg, párás körülmények között is megőrzi jó tulajdonságait. Ha tehát extrém hőmérsékleten való kalandozásra készül, ebből tárazzon be. Hanzelka és Zykmund a Tatrát ilyennel pakolta volna meg. Az ár egy tekercsre értendő! Nem ezt kerested? Nézz körül egyéb Kodak filmjeink között! Kisfilm méret 36 expozíció Hívás C 41
A nagy visszatérő. A film ami tiszta színei, finom szemcséje és különleges tónusai miatt lett népszerű. Karrierjét többek között annak is köszönheti, hogy évtizedeken keresztül volt a National Geographic Magazin fotósainak kedvenc nyersanyaga. Akkor még leánykori nevén, Ektachromként futott. Olcsó poén lenne a Kodak E100 kapcsán pozitív élményekről beszélni, csakhogy ez tényleg diapozitív. Ez azt is jelenti, hogy a kereszthívásnak nem áll ellen, de nem ott mutatja meg igazi arcát. E6 diahívóban előhívva viszont a ragyogó fehérekkel, visszafogott színekkel és alacsony kontrasztosságával szemet gyönyörködtető élmény. Napfényben vagy vakufénynél használva kapjuk a legjobb eredményt. Nem ezt kerested? Nézz körül egyéb Kodak filmjeink között! Kisfilm méret 36 expozíció Érzékenység ISO 100 Hívás E6
Ez a film a rendkívül finom szemcsézettsége miatt közkedvelt, az egyik legjobb a színen lévő ISO 100-as negatívok között. Nagyon nagy színtelítettség és annál is élénkebb színvisszaadás jellemzi. Szinte diafilmes minőséget kínál, csak annak bonyolult hívási eljárásától mentesen. A Kodak a Vision vagyis a mozgóképfilmeknél bevált tapasztalatait is beépítette, ez különösen a szkennelhetőségében mutatkozik meg. Élénk színei és részletgazdagsága miatt ugyanúgy alkalmas portré vagy termék fotózásra, de utazáshoz,csendéletek, tájképek készítéséhez is remek választás. Nem ezt kerested? Nézz körül egyéb Kodak filmjeink között! 120 rollfilm méret ISO 100 Hívás C41
Ahogyan neve is mutatja, ISO-50 re érzékenyített diafilm a neves gyártótól. RVP 50 néven is ismert, ez azonban lássuk be, tényleg szerényebbül hangzik,mint a Velvia. A Velvia egyébként gael női név, közelebbi jelentése gyönyörű hangú nő. A filmnek hangszín helyett azonban jóval jellemzőbb tulajdonsága az extrém színtelítettség és az élő bőrszín visszaadás. Gyönyörű tónusokkal és színvisszaadással operál, és ehhez elképesztően finom szemcseméret társul. Diafilm létére azért kissé megengedő, fél blende alexpozíciót és egy blende túlexpozíciót zokszó nélkül elvisel. Nem ezt kerested? Nézd meg a Velvia 100-ast is! Kisfilm méret 36 expozíció ISO 50 Hívás E 6
A Velvia 50 kicsit közönségesebb tesója, az a fajta testvér, akiben megvannak ugyanazok a képességek, az asztalnál mégis mindig csak másodikként szednek neki. Pedig színtelítettsége NB 1-es, és készer olyan érzékeny, mint ISO 50-es családtagja, ami azért lássuk be, bizonyos helyzetekben egyáltalán nem hátrány. Nem ezt kerested? Nézd meg a Velvia 50-est! Kisfilm méret 36 expozíció ISO 100 Hívás E 6
Kint vagy bent, a Fuji Superiának egyre megy, ráadásul a magas érzékenységhez finom szemcseméret társul, ez nagyításkor még igen jól jöhet. Az élénk színvisszaadás is erőssége, az olyan nehezen megjeleníthető színek, mint például az ibolya leképezése sem okoz gondot, a zöld különböző árnyalatainak ábrázolásában pedig nem nagyon van kihívója. Imádja a neonfényt, ha elhagyatott parkolóházakban dolgoznánk, már meg is van a nyersanyag. Mindemelett a bőrszínt is hűen adja vissza, a különböző textúrákról nem is beszélve. Nem ezt kerested? Nézz körül más Fuji filmjeink között is!